Махиня Наталія Володимирівна

Наукова ступінь: доктор педагогічних наук

Вчене звання: професор

Посада: декан факультету гуманітарних технологій

Сфера наукових інтересів: порівняльна педагогіка, інновації вищої школи, методика навчання дорослих

Перелік курсів, що читаються: Педагогіка вищої школи, Англійська мова в міжнародному бізнес-середовищі, Методологія наукової діяльності, Ділова англійська мова, Наукова іноземна мова.

МІЖНАРОДНІ ПРОЄКТИ

 Участь у проекті від Британської Ради (British Council) в Україні «Англійська мова для університетів» (English for Universities) (сертифікати за два етапи курсу ESP від14-19 липня 2017 року та 1-6 березня 2018 року.

– Участь у проекті Youth Development від Корпусу Миру (Peace Corps) в Україні (координатор від університету, 2018-2023 рр.)

– Участь у програмі «Мир у цифровий час» – програма з розширення можливостей заради відновлення порозуміння для лідерів громад в Україні від Фундації прав людини, Інституту зовнішніх культурних зв’язків (IFA) та Міністерства закордонних справ ФРН (2020 – 2022 рр.)

ПУБЛІКАЦІЇ

 Current tendencies of adult education in EU based on the conclusions of EAEA’s country report. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки: науковий журнал. Черкаси: ЧНУ, № 16, 2018

 – Makhynia, N. (2021) The training of future teachers for innovative teaching activities. In: Postmodern Openings, Vol. 12, Issue 1, ISSN 2068-0236, eISSN 2069-9387. Lumen Publisher (WoS)

 – Makhynia, N. (2021) Innovations in the educational process and pedagogical technologies under the influence of crisis phenomena and global digitalization. In: Estudios de economia aplicada, ISSN 1133-3197, ISSN-e 1697-5731, Vol. 39, № Extra 5 (Ejemplar dedicado a: Special Issue Innovation in the Economy and Society of the Digital Age) (WoS)

 – Makhynia, N. (2021) Pedagogical aspects of the development of teacher’s digital competence. In: Laplage em Revista, Vol. 7, Issue 2, May-August, 2021. ISSN 2446-6220, UNIV FED San Carlos, Rodovia, San Paulo, 13565-905, Brazil, Pp. 527–539 (Scopus)

 – Makhynia N. (2022). Innovative Technologies in Higher School Practice. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 248-254.

ПІДРУЧНИКИ і МЕТОДИЧНІ ПОСІБНИКИ 

Монографія «Освіта дорослих у країнах ЄС та в Україні». Черкаси : видавець ФОП Гордієнко Є. І., 2018, 292 с.

 

– Навчально-методичний посібник «Освіта дорослих країнах Європейського Союзу». Черкаси : видавець ФОП Гордієнко Є. І., 2018, 152 с. 

– Посібник з англійської мови для студентів нелінгвістичних спеціальностей «Freeway English». Черкаський державний технологічний університет. Черкаси : Видавець ФОП Гордієнко Є. І., 2018, 224 с.

-Навчально-методичний посібник «Методологія та організація наукових досліджень» . Черкаси : ЧДТУ, 2020, 134 с.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук (13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки) – 17.05.2019 р.

Апробаційні та/або науково-популярні, та/або консультаційні (дорадчі), та/або науково-експертні публікації

– Нормативно-правова база освіти дорослих: загальноєвропейські документи та національні особливості. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Підготовка фахівців у сфері освіти та освітнього менеджменту: європейський вимір». Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 26–30 березня 2018

– Особливості соціальної інклюзії в освіті дорослих: основні визначення та підходи. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки : науковий журнал. Черкаси : ЧНУ, № 13, 2018

– Designing and managing a pattern of adult learning experience. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки: науковий журнал. Черкаси : ЧНУ, № 11, 2018

– Навчання майбутніх фахівців технічного профілю основних правил та особливостей світської бесіди (small talk) в корпоративній культурі сьогодення. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток гнучких умінь (soft skills) у процесі освітньої діяльності (теорія і практика). Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 25 лютого 2021

– Глобальні навички: їхнє значення та розвиток в сучасному освітньому середовищі. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 20-21 травня 2022 р.) / за ред. Боярської-Хоменко А. В., Попової О. В. ; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. Харків, 2022. С.286-290.

 Член міжнародної професійної організації для викладачів англійської мови TESOL – Teaching English as the Second Language

– Член ГО «Центр соціальних комунікацій»

Підвищення кваліфікації

ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Центральний інститут післядипломної освіти. Напрямок: «Освітній менеджмент і маркетинг у розвитку конкурентноспроможності закладів освіти», лютий – вересень 2022 р. (Свідоцтво про підвищення кваліфікації: серія СП 35830447, № 1474-22, 180 год. / 6 кредитів)